Čokoládová vegan granola

16.10.2017

Pokud Vás stále nebaví číst v obchodech složení granoly, nebo müsli, tak není nic jednoduššího, než si udělat doma vlastní. Všude je snad cukr, ztužený tuky, palmový oleje a já nevím co dalšího. Když už tam není cukr, tak to stojí 70 Kč a jsou tam jen vločky a pár oříšků :D. Já teda granolu moc nejím, protože si jí nemám, ani do čeho dát, když nejím jogurty, ani žádné mléčné výrobky, udělala jsem ji hlavně pro přítele, který jogurty jí a dává si do nich nějaký cornflakes a nějaký sladký cereálie. Já jsem se na to už nemohla dívat, tak jsem se rozhodla udělat zdravější :-)


Ingredience

  • 300 g ovesných vloček
  • 120 ml sirupu (kokosový, javorový, datlový...)
  • 30 g kakaa
  • 60 ml kokosového oleje
  • 30 g strouhaného kokosu
  • 80 g ořechů (jakékoliv chcete)
  • 100 g hořké čokolády

Postup

  1. Zapnout troubu na 170 C.
  2. Vyložit formu pečicím papírem.
  3. Roztopit kokosový olej (pokud už není), přidat ostatní ingredience.
  4. Mícháme dokud se vše důkladně nespojí a začnou se tvořit "hrudky" (chvíli to potrvá..)
  5. Hodit na plech, rovnoměrně rozprostřít.
  6. Péct asi 30 minut. Alespoň jednou během pečení promíchat.
  7. Necháme vychladit pořádně na plechu.
  8. Vložíme do sklenice. dózy atd. 

Bon appetit H. H.



Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky