Vegan banánové granola bars

05.11.2017

Vůbec jsem nečekala, že tyto ovesné kostky můžou být tak dobré. Vím, že to píšu skoro u všeho, ale opravu mi moc chutnají. :-D Většinou, když přidáte do něčeho banány, tak výsledný produkt bývá takovej "gumovej". Tyto kostky jsou krásně křupavé, pravděpodobně kvůli kokosovému oleji. Tvar drží dobře, nesypou se. Sladké jsou úplně akorát. Jedna kostka mě zasytí přibližně na 2h.  Myslím, že jsem je nedělala naposledy :-). Příště je zkusím i s proteinem.

Ingredience

  • 300 g ovesných vloček
  • 60 g kokosového oleje
  • 150 g banánu
  • 1 lžička vanilkového extraktu
  • 50 g sušeného ovoce (dala jsem rozinky)
  • 50 g ořechů (dala jsem strouhaný  kokos

Poleva

  • 100 g hořké čokolády (použila jsem 90%)
  • 50 g kokosového oleje

Postup

  1. Zapnout troubu na 180 C.
  2. Vyložit formu pečicím papírem. (nejlépe formu o velikosti 20 x 20 cm)
  3. Rozpustíme si kokosový olej. 
  4. Rozmačkáme banány.
  5. Banány smícháme s kokosovým olejem. Přidáme vanilkový extrakt.
  6. Přisypeme vločky a důkladně zamícháme.
  7. Přidáme ořechy a sušené ovoce. Promícháme.
  8. Hodíme na plech a pořádně stlačíme. 
  9. Dáme do trouby. Pečeme cca 20 minut. (Záleží na tloušťce, lepší je, aby byly trochu vyšší. Když jsou placatý, tak se při krájení mohou lámat.)
  10. Rozpustíme si kokosový olej a čokoládu. 
  11. Vylijeme na upečenou granolu a rozetřeme.
  12. Můžete posypat kokosem, nebo nasekanými ořechy, nebo nechat jen tak.
  13. Necháme pořádně vychladit v lednici a pak teprve krájíme.

Bon appetit H. H.




Nutriční hodnoty na 50 g / 1046 kj

  • Bílkoviny - 4 g
  • Sacharidy - 22 g
  • Tuky - 14 g
  • Vláknina - 4 g
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky