Zdravější perník

13.10.2017

Nebyčejně obyčejný koláč, ale ve zdravější  variantě je tento perník. Příprava je super rychlá, do 10 minut je v troubě. Já ho neochutnala (pro mě moc sladké), ale prej byl dobrý. Jedl ho i můj syn, který jí jen bábovku. A kupodivu jsem nazahlédla žádný úšklebek, žádný dávivý reflex :-D, úplně bez problému ho snědl. Dělala jsem jen poloviční množství, takže pokud budete péct například v pekáči normální velikosti, tak určitě zdvojnásobte níže uvedené množství. :-)


Ingredience

Sypké 

  • 180 g špaldové hladké mouky
  • 1 čokoládový pudink (nebo vanilkový)
  • 50 g kokosového cukru
  • 1 lžička skořice
  • 1 prášek do pečiva bez fosfátu
  • 1 lžička perníkového koření 
  • 2 lžíce kakaa

Tekuté

  • 1 vejce
  • 2 lžíce medu
  • 65 ml rostlinného oleje
  • 200 ml rostlinného mléka (nebo kravského pokud můžete)

Postup

  1. Zapnout troubu na 175 C.
  2. Vyložit formu pečicím papírem. Použila jsem formu na chlebíček, který má na délku 30 cm.
  3. Smíchat sypké ingredience.
  4. Smíchat tekuté ingredience.
  5. Smíchat tekuté a sypké ingredience dohromady.
  6. Pečeme přibližně 30 minut. Záleží na velikosti formy.

Tip: Můžete polít čokoládou, posypat kokosem. Kokos můžete přidat i do těsta.

Bon appetit H.H.


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky