Dort s kokosovým pudinkem

06.08.2017

Dortík jsem dělala pro mou sestru k druhé oslavě narozenin. Byl to už dort číslo dva. První dort jsem dělala Bounty cake od cukrfree blogu. Ten byl také dobrý. Bohužel, jsme první oslavu moc oslavit nestihli, protože sestře bylo ten den zrovna nevolno. Takže, za pár dní, když jsme dělali oslavu číslo dvě, tak jsem nechtěla, aby byla bez dortu, tak jsem přemýšlela co udělat rychlého. Tak mě napadlo udělat korpus jako z Bounty cake, protože s tím není skoro žádna práce a je rychle upečený. A pudink je za 2 minutky hotový :-). Akorát to chlazení trvá pak déle. Je jednoduchý, rychlý a moc moc dobrýýý. Bon appetit :-)


Ingredience

Korpus 

  • 75 g ořechů
  • 20 g kokosového oleje
  • 1 vejce
  • 10 g hořkého kakaa

Pudink

  • 400 ml kokosového mléka (jedna plechovka)
  • 1 kokosový, nebo vanilkový pudink v prášku 
  • 40 kapek stévie

150 g lesní směsi ovoce (já použila mraženou z Lidlu)


Postup

  1. Zapnout troubu na 175 C.
  2. Do formy dát pečíci papír. Použila jsem malou formu.
  3. Ořechy rozmixovat. Přidat olej, vejce a kakao. Zamíchat.
  4. Dát do formy a hodit do trouby asi na 10 minut.
  5. Kokosové mléko dáme do hrnce, přidáme pudink a stévii.
  6. Vaříme asi 2 minuty.
  7. Vylijeme na upečený korpus.
  8. Necháme trochu vychladit a pak nasypeme ovoce. 
  9. V lednici chladíme minimálně 2 hodiny. (čím déle tím lépe)

Nutriční hodnoty na 100g / 920 kj

  • Bílkoviny - 4 g
  • Sacharidy - 5 g
  • Z toho cukry - 2,8 g
  • Tuky - 20 g
  • Vláknina - 2 g
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky