VEGAN BANÁNOVÝ "CHEESECAKE"

05.08.2017

Sice na fotce nevypadá moc hezky, ale je strašně moc dobrej. Před chvílí jsem ochutnala a měla jsem co dělat, abych přestala jíst. Nečekala jsem, že z tofu může být tak dobrý krém. Teoreticky, by se sirup v krému, dal nahradit ještě jedním banánem. Popřípadě přidat ještě pár kapek stévie. Bon apetit .-)

Použila jsem formu o průměru 25 cm. 



Ingredience

Korpus

  • 130 g ovesných vloček
  • 100 g ořechů (já použila mandle)
  • 70 g sirupu (agáve, datlový, rýžový, pšeničný atd.)
  • 20 g kokosového oleje

Krém

  • 400 g neochuceného tofu
  • 100 g ořechů (použila jsem opět mandle)
  • 150g banánu (jeden velký banán)
  • 20 g kokosového oleje
  • 100 g sirupu
  • 15 g hořkého kakaa
  • 15 g kukuřičného škrobu (já dala vanilkový pudink od Dr. Oetkera)

Postup

  1. Namočit ořechy (100g) na krém, do vody. Nejlépe přes noc.
  2. Zapnout troubu na 170 C.
  3. Na dno formy dát pečící papír.
  4. Vločky, ořechy (nenamočené), sirup a kokosový olej rozmixovat dohromady.
  5. Těsto dáme do formy. Lžící stlačíme a vyrovnáme.
  6. Tofu, ořechy, banán, sirup a škrob hodit do mixéru a pořádně  rozmixovat dohladka.
  7. Půlku těsta vylijeme do formy, rozetřeme. Můžeme přidat ještě kolečka banánů.
  8. Do druhé půlky přidáme kakao. Zamícháme a vylijeme do formy. Snažíme se, aby byly banány zakryty. 
  9. Dáme péct asi na 35 minut

Nutriční hodnoty na 100g / 1261 kj 

  • Bílkoviny - 11 g
  • Sacharidy - 30 g
  • Z toho cukry - 16,6 g
  • Tuky - 16,6 g
  • Vláknina - 4 g

Jeden kousek vychází asi na 100g. 

Bon appetit H.H.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky